Dag 33

Kul att okänt folk läser! Blir skit glad, verkligen! Har inte vågat gå ut med den än till de jag känner, men vi får se.
Maten;
Frukost - 1 lingongrova med kaviar och kokta ägg och kaviar, 1 glas vatten
Lunch - Skolan drog till med hamburgare, fullkornsbröd minsann,(bara jag som uppskattar det dock!) sallad, 1 glas vatten osvosv..
Mat efter gymmet - Firade med en Gainomax, jordgubb
Mat före ridturen - 1 banan
Kvällsmat - Big mac, mellan pommes, mellan milkshake vanilj och Mcflurry (var det jag som skällde lite på mammisen som hade köpt det eller?)
jag är fortfarande proppmätt, ska ut och springa i morgon innan frukost bara för att känna på hur de känns!
Träningen;
Crosstrainer i 1,5 h - 976 kcal.
Tränade också triceps (4) och innersida lår. (10)
Red ena hästen i ca 1,20 min, det ska visst försvinna 485 kcal...
Har inte vägt mej idag, och vågar det inte nu eftersom de säkert är viktuppgång upp till taket just nu pga maten..
That's it! Tack alla som läser! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback