Dag 48

Hej!
Maten;
Frukost - Godis! Påsken vet ni,..
Lunch - Påskmat, det står exakt vad osv på viktpejl
Kvällsmat - Påskmat, igen inkl cider och lite öl AJAJAJ
Träningen;
Jogga/gick i 20 min
Red ena hästen i mer än 2 tim
Red den andra hästen runt en halvtimme
Så himla jobbigt med all denna påskmat!!!! Tusan, detta känns inte bra ;/ Men idag va de sista gången jag åt godiset och maten, kan hälla i mej lite must som ligger på ca 40 kcal dl... Jaja, nu ska jag inte ligga på latsidan. Ska kanske KANSKE rida i 2 tim i mrogn på den andra hästen, men jag vet inte, fick jätte ont i röven... Sadface.
Funderar på att rida lika länge som idag, om jag hinner för jag ska tvätta båda hästarna, hade också tänkt att fixa höns och häst staket. Och så hade jag tänkt att jogga/gå i 60 min. Eller något sådant. Vi får se.
Vikten osv står på viktpejl
Tack och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback