Början - förord.

Hejsanhejsan!
Jag ska börja blogga om min vikt, jag ska försöka att gå ner osv. Jag kommer lägga upp före och efter bilder. Jag kommer använda mej av kolhydrat dieten, inte äta något med kolhydrater i, jag kommer dock äta något litet en gång om dagen som innehåller kolhydrater, eftersom jag är fortfarande ung, vill gå ner nyttigt och inte ohälsosamt.
jag kommer skriva om hur mycket jag väger och vad jag ätit under dagen.
Hur jag går till väga med dieten;
Först av allt, träna!
Jag tänar så ofta jag kan och så länge min skada i låret inte stoppar mej. (Jag har på något sätt lyckats slita av muskeltrådar, och det spökar rätt mycket ibland)
Jag älskar att träna, älskar att röra på mej. Det är en bra början att röra på dej, som att gå promenad, jogga, rida, åka skidor, skridskor, cykla, gymma, ni fattar.
Själva dieten går ut på att inte äta och/eller dra ner på kolhydraterna. Det finns olika förslag på hur mycke kolhydrater det får vara, men det är en smaksak. Jag kommer köra på 10 g kolhydrater.
Min fd boxningstränare kör den och det funkade på han! Jag testade den och på två dagar försvann 3 kg. Men dock så orkade jag inte med den så jag struntade i den, men nu vill jag försöka igen.
Tänk på att vara bestämd! - Det är inte kul att bara ge upp, du blir besviken efteråt.
Detta var förorden. Skriv om du har frågor om dieten.
Let's do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback