Dag 13

Hej
Maten;
*Frukost - 2 glas saft, 2 mörka brödskivor med philadelfia, smör, skinka, 2 körsbärstomater, 1 liten bit kladdkaka
*Lunch - Lax, grönsaker, dillsås och potatis
*Mat före gym - 1 banan
*Mat efter halva passet - Äpple
*Mat i bussen efter gymmet - en liiiten bit kladdkaka
*Mat hemma - 2 mörka mackor med philadelfia och fil med chokladkulor

Vad jag ska äta till kvällsmat vet jag inte än.. Kanske mackor eller nåt,..


Träningen;
Gjorde mina 80 situps innan jag började.
Sedan värmde jag upp på crosstrainen och sen tränade biceps och innersida lår och yttersida lår.
Sen stog jag på crosstrainen i en timme. och efter det åt jag äpplet och när det va klart så gick jag på löpbandet i en halvtimme ungefär.
Antal kcal;754

Dagens vikt lägger jag in sen.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback