Dagen utan nummer.

Jag har blevit så taggad pga den underbara klasskamraten som också till viss del har en viktblogg den

hittar du här

Jag har gjort ett matschema och träningsschema, de ser ut så här ungefär;

Målet är att äta ca 5 ggr/dag

MAT

Måndag:

06.20- Frukost

09.20- Frukt

11.10- Lunch

14.50 - Frukt

17.00- Kvällsmat

Kvällen och frammåt om det behövs- Frukt eller grönt

Tisdag:

06.20- Frukost

09.20- Frukt

11.20- Lunch

15.00- Frukt

17.00- Kvällsmat

Kvällen och frammåt om det behövs- Frukt eller grönt

 

Onsdag:

06.20- Frukost

09.30- Frukt

11.35- Lunch

14.30- Frukt

17.00- Kvällsmat

Kvällen och frammåt om det behövs- Frukt eller grönt

 

Torsdag:

06.20- Frukost

09.20- Frukt

11.10- Lunch

14.00- Frukt

17.00- Kvällsmat

Kvällen och frammåt om det behövs- Frukt eller grönt

 

Fredag:

06.20- Frukost

09.20- Frukt

11.10- Lunch

14.30- Frukt

17.00- Kvällsmat

Kvällen och frammåt om det behövs- Frukt eller grönt

 

Lördag:

09.00- Frukost

12.00- Frukt

15.00- Lunch

19.00- Kvällsmat

Kvällen och frammåt om det behövs- Frukt eller grönt

 

Söndag:

09.00- Frukost

12.00- Frukt

15.00- Lunch

19.00- Kvällsmat

Kvällen och frammåt om det behövs- Frukt eller grönt

TRÄNINGEN

Måndag: Rida, Zumba cardio

Tisdag: Dans, rida, Zumba sculpt and tone

Onsdag: Rida, Zumba Cardio

Torsdag: Rida/kick n' box, Zumba sculpt and tone

Fredag: Rida, Zumba Live

Lördag: Promenad med min shettis Lukas, rida, slå på säck 15 min, Zumba sculpt and tone

Söndag: Promenad med Lukas, rida, Säck 10 min, Zumba live

 

EFTER VARJE ZUMBA CARDIO OCH SCULPT AND TONE KÖR JAG ZUMBA BASIC SÅ DET BLIR EN TIMME SAMMANLAGT.

EFTER ZUMBA LIVE KÖR JAG ZUMBA FLAT ABS.

 

 

 

Man kan beställa ett paket med zumba på Ellos.se för 600:-

 

 

Idag testade jag mitt matschema, det funkade bättre än jag trodde, jag var aldrig direkt jätte hungrig!

Och pga det jäkla blåsvädret så rider jag inte idag, utan jag kör Zumba hemma i nästan (eller så är det) tre timmar! Det ska bli okej och jobbigt!

Hur jag äter nu

Ja, dom som har följt mej så vet ni att jag testat att räkna kcal och LCHF. Jag ska testa i några dagar att äta stor frukost (2 mörka mackor med diverse saker på och yoghurt med mörka flingor) och sedan mellanmål 2 ggr/dag. Sedan inga eller lite kolhydrater på lunchen och sen som kvällsmat så blir det inga kolhydrater alls, liksom, hur ska jag kunna göra mej av med energin när jag sover? Visst, det försvinner lite av det men inte så mycket som jag kan vräka i mej av kolhydrater.

Hoppas att jag skriver mer i morgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback