Dag 36

Hej!
Först av allt så vill jag bara säga att jag är BEROENDE av viktpejl.se! Jag tycker att det är jätte kul att kunna se allt jag ätit, allt jag blir av med osv. MEN! Jag fattar inte om jag ska leva på 1500 kcal om dagen och vi säger att jag gör av med 1000 kcal, har jag bara kvar 500 kcal då? Jag blir osäker liksom..
Det andra är att jag kommer mäta och väga mej på morgonen istället för kvällen, det blir rättvisare då eftersom maten gör så att jag svulnar upp och kanske går upp lite!
Maten;
*Frukost- 2 mackor rost'n toast- pågen, med smör, ost och skinka, fil med hallon och blåbärsmak, all-bran regular (fiberflingor), kaffe med mjölk.
*Mellanmål - Fruktsallad med keso och blandjuice
*Lunch - Gulashsoppa med turkisk yougurt och mjölk
*Kvällsmat - 3 kokta korvar, två korvbröd med ketchup och senap
Träningen;
Red 1 häst och cyklade 6 km, lite härligt faktiskt.
Dagens vikt; 85 kg
Bmi; 28,7
Mätningen;


2 veckor sen;
Nedre delen av magen -117,5 cm
Vid naveln - 108 cm
Mellan naveln och brösten - 102 cm
Höger lår - ca 66 cm
Vänster lår -ca 66,5 cm


Idag;
Nedre delen av magen -115,5 cm
Vid naveln - 105,5 cm
Mellan naveln och brösten - 99,5 cm
Höger lår -  66 cm
Vänster lår - 66 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback