Dag 37

Maten;
*Frukost - yougurt, 2 lingongrova med smör och salami.
*Lunch - potatis, brun "pepparsås" eller nåt, skinka, 1,5 knäcke med smör.
*Mat efter gymmet - Hotdog
*Mat hemma - Bacon, grönsaker och fullkornsmakaroner
Träningen;
Joggade/gick på löpbandet i 1 h
Red 1 häst
cyklade 2 km på morgonen till bussen och 2 km hem
Vikt; 86
Bmi; 29,1



Annars då? 
Inte bra alls, jag är skit missnöjd med mej själv, orkar inte med att jag går ner 87, 86, 85 och sedan går UPP igen! 85, 86, 87..... Jag blir depp! Och inget syns på min kropp att jag rör på mej! Nu blir de hårdhandskarna! Jag ska inte äta kolhydrater, för av att säga med viktpejl så äter jag otroligt mycke mer kolhydrater än de andra sakerna så jag ska dra ner på det där, IGEN.,,
Om inte detta funkar så ska jag ta kontakt med en dietist , typ 350 kr för 1 h med dietprat, värt det,,, och om inte de funkar så kommer jag dessvärre lägga mej under kniven när jag har råd och när jag är tillräckligt gammal... Det ser ju ut som att jag fött barn eller vad som helst! Uschusch...
HAR NÅGON TIPS SOM VERKLIGEN FUNKAR, HÖR AV ER!!!!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback