Dag 38 del 2

Jag gick 1 mil idag, första gången i mitt liv eller något, iaf frivilligt!
Jag är stolt... Varför jag var hemma? De var för att jag lider av migrän så jag fick de igår men mådde otroligt bra idag :) de kanske ni märker..
Maten;
*Frukost - 2 Lingongrova med kaviar och ägg och kaffe
*Efter promenad - 1 citron, använde saften att ha i vatten, jag var hur sugen som helst på det!
*Lunch - Älgkött med mager sås och 1 potatis och grönsaker (majs, sallad, gurka och kiwi) och ett halvt glas mjölk
*Kvällsmat - 2 rågbröd (hemmagjorda) skinka, paprika, te, lättfil och äpple
Och som grädde på moset plus så hade jag rört på mej så jag har mycke underskott på kcal så jag firade med en mums-mums :D
Träningen;
Jag gick som sagt 1 mil, och sen så har jag cyklat sammanlagt 25 min.
Ligger under med ca 100 kcal men ändå!
Lite om de kommande dagarna;
Tonåring säger sej självt. Fest och cigg och alkohol, såklart!
Jag kommer va onyttig från fredag till söndag, attansbananer!
I morgon kommer jag va på gymmet, men kommer nog dock inte förbränna lika mycket som jag häver i mej för att jag ska sedan vid 5 va på bilskolan, jag ska ta körkort, måste sitta i ett möte i 3,5 tim.. Jag kommer alltså äta liite för mycket men jag ska försöka att dra ner på kcal endå!
På freda har jag fest, ska dricka rekordelig skogsbär 7.0 och kommer säkert röka marlboro. Fyskäms! Blir inte mycke motion där inte.. skulle vilja men hinner inte fixa mej innan. Och ja, jag dricker för att det är gott, inte för att bli full.
På lördag är de min födelsedag så då står glass med jordgubbar på listan som tårta och smörgåstårta som mat., Jag försökte att övertala att iaf ha kcalfri glass, men det var för farliga ämnen i men visst, men EN gång gör väl inget? och jag ska FÖRSÖKA att röra på mej men dock blir det nog bara städningen som ger mej motion..
På söndag blir de skönt att ha kontroll igen.
Och nej, jag röker inte annars, bara feströker och jag är aldrig på fest typ för det är folk som är i fel kretsar som har fest oftast.
Dagens vikt; 84
Bmi; 28,4
Ha det bra! Uppdaterar förhoppningsvis på söndag, Kommer bli krångel med viktpejl också för att jag kommer inte va på datorn antagligen.
LITE kul ska man faktiskt ha mellan varven...

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

SV: Hehe, aha.. ja där har jag inte vart så det var nog inte mig då ;)

2011-04-14 @ 06:37:27
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Malin I Form

Sv: Oki, de flesta verkade gilla de bäst så! :D

2011-04-14 @ 09:08:48
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback