Dag 54 - VALBORG :(((((


Tankar!
Jag har tänkt på en sak,,
Att jag är rädd att jag förlorat i muskler istället för fett! Jag känner mej inte svag men ändå liksom,.
Å andra sidan så är jag glad för att jag ser resultat :) Har inte sett de här siffrorna sen 8an eller något, nästan 2,5 år sen! Herregud...
Jag har blivit besatt av att röra på mej och att äta så jag inte överstiger 1500-1700 kcal. Men de värsta är att jag kan sitta vid matbordet och så fort en av mina kära päron ska ta mer av något så skriker jag "vet du inte hur mycke kcal det är i det där?!"
Får ge mej med det...
Kommentarer till detta?



Dagens mat;
Frukost - 2 wasa fiber balance med salami, kungsbär lätt yogurt
Lunch - Kokt gädda i vit sås, potatis
Mellanmål - frusna jordgubbar i lite mjölk
Kvällsmat - 2 grillade korvar med ketchup och senap, potatissallad, chips *ajajaj*
Träningen;
Gick på en promenad med D, hade en "slödag" idag







Dagens vikt; 82 kg
BMI; 27.7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback