Dag 15

Ja, jag kommer inte ihåg något från igår, det blev lite småfest hemma så jag spydde och greja.. plus så kommer jag inte ihåg dag 13s vikt, men den låg på ca 86 kg. :)

DAGENS mat;
*Frukost -
2,5 mörka mackor med philadelfia och salami och smör på, 2 knäcke med philadelfia, fil med chokladkulor och saft.
*Middag - Kalopps med potatis, drack mjölk till
*Mat efter ridturen - 2 mörka mackor med philadelfia, te med mjölk och honung och ett äpple.

*Kvällsmat - Champinjonpaj och saft (herregud! Min farmor kan fan laga mat alltså!) och mackor med smör och ost på!






Träningen;
Jag red idag och gjorde mina 80 situps + va och mockade osv i stallet i 1,20 tim.

 

Dagens vikt; ca 85 kg, igen

Bmi; ca 28,7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback