Dag 2

Maten:
*Frukost - 2 knäckebröd med smör och skinka, yougurt och müsli (ca 2 dl av varje, vilket är lite för mycket), 1 glas vatten och 1 glas mjölk.
*Synden! - Jag drack en 3djedel av en burk fanta... Fy skäms!!
*Lunch - Skolans mat, inget annat val. Ytterst lite kebabgratäng och grönsaker, vilket jag inte åt speciellt mycket av.
*Mat efter gymmet - 2 tredjedelar av ett äpple (100 g äpple är det ca 12,4 kolhydrater i) och en korv, utan bröd såklart!
*Mat hemma efter bussresan - 1 knäckemacka med kaviar och ost, 1 dl yougurt och 1 dl müsli och ett glas apelsin juice (100 g = 100 ml, det var 9 g kolhydrater)
*Mat efter stallet, (mockning, intagning och ge hö) kvällsmat - 1 knäckemacka med ost och skinka och te med mjölk.
Det var maten det! Nu till dagens träning;
Jag tog löpbandet idag.
5 minuter gå och värma upp, hastighet - 5,4 km/h
5 min joggning, hast - 7,1-7,3 km/h
5 min gå, hast - 5,3 km/h
5 min jogg, hast - 7,3-7,4 km/h
Tiden, 21.50 min - 152,7 kalorier.
5 min gå, hast- 5,4 km/h
1 min jogg, hast - 7,3 km/h
9 min gå, hast - 5,4 km/h (för att jämna ut tiden)
5 min jogg, hast - 7,3 km/h
Druckit upp en halvliter på 43 min, uppe i 297,7 kalorier

5 min gå, hast - 5,4 km/h
1 min jogg, hast - 7,4 km/h
4 min gå, hast 5,4 km/h
Ca 50 minuter och förlorade 335,3 kalorier.

I morgon blir det Crosstrainen, och 50 situps. Varför?
Jo, kära vänner. Jag var dum att jag lade upp på fb att jag skulle göra så många situps för hur många som gillade statusen, just nu är jag uppe i 20 situps. Och helst när jag är på gymmet så ska jag göra 10 * 3.. Alltså, jag ska göra 20 nu ikväll.
Mätning runt kroppen, vilket jag kommer "redovisa" varje måndag.
Höger lår - 67 cm
Vänster lår - 67 cm
Undermagen - 121 cm
Vid naveln - 109 cm
Mellan brösten och naveln - 106 cm
Mina problemställen! :)
Vikt; 87 kg. Alltså + 1 kg.
Bmi; 29,4
Nu får de bannemej bli lite fart på mej! Jag får köra så här i en vecka, sen får vi se vad måttbandet säger istället!
En dag i morgon också.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback