Dag 26

Maten;
jag glömde att skriva upp vad jag åt till frukost!
Lunch; 5 mackor (smör och salami) och lite kycklingsoppa (det va gröt, blä!)
Mat efter gymmet; Gainomax
Mat hemma; Ett flertal mackor med ost, smör, ost, paprika och gurka och kaffe med mjölk
Kvällsmat; 2 äggmackor med kaviar, saft och ett äpple



Tänkte börja med en ny diet
Jag ska äta kolhydrater och "vanligt" i två dar sen ska jag inte äta lika mycke kolhydrater i två dar och så ska jag hålla på ett tag. Läste att de skulle hjälpa att "gå ner de där extra kilot" eller nåt.
Träningen;
Crosstrainer i 1,15 h. Antal kcal; 794 (1 h - 631 kcal, 15 min - 163)
gjorde mina 80 situps på rad, tog inte 40 *2 som jag gjort förut.


Dagens vikt; 85
Bmi; 28,7

Kommentarer
Postat av: Malin

duktig och modig du är som skriver allt du äter och lägger upp bilder på dig sj, det skulle jag aldrig våga! :) känner du att det funkar att äta mackor? jag tycker det känns som deg i magen? men allt är ju olika person till person :) kämpa på :)

2011-04-06 @ 13:05:20
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vad duktig du är, det ska du veta! :)

Ett litet tips, GI eller LCHF funkar faktiskt! Så länge jag käkade kolhydrater gick jag aldrig ner i vikt. Men nu rasar jag. Såg att du bara åt smörgåsar en dag, skulle jag aldrig klara. Då går jag upp i vikt på en gång.. Men en litet tips bara GI eller LCHF, det är god mat oxå :)



Kram

2011-04-07 @ 07:06:23
Postat av: Jag

Tack så mycket för all respons! :D

Malin; Jag hade inget annat val än att äta mackor just den dagen, jag hatar gröt och det var de eller mackor att välja på i skolan!

Emilie; Jag provade LCHF, det står halvt i början i bloggen om det, jag blev orkeslös, sur, ledsen och all skit man bara kan få, men den skulle nog passa mej om jag inte rörde så förbannat på mej, klarar inte att sitta stilla! :)

2011-04-07 @ 23:20:55
Postat av: Diddi

Sluta äta mackor, det är det värsta som finns om man vill gå ner i vikt.

2011-04-08 @ 21:52:15
Postat av: Jag

Jag tycker inte att alla ska sikta in sej på att jag "bara" åt mackor. Det var bara en dag! Jag vet inte varför de bara blev mackor.. xD

2011-04-08 @ 23:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback