Dag 4

Mat;
*frukost - 1 knäckebröd med skinka, ost, smör och gurka, 1 kopp te och 1 dl yougurt och 1 dl müsli.
*lunch - Eftersom det var spagetti i skolan och jag gillar inte skolan köttfärssås så jag åt inget av det, jag åt ytterst lite grönsaker med rhode island sås, 1 glas vatten och 1 knäckemacka.
*mat efter gymmet - 1 korv, min kompis D fick äta brödet. (hotdog från Pressbyrån med vitlökssås)
*mat hemma efter bussturen hem - 1 kopp kaffe, en knäckemacka med smör, ost och skinka, 1 dl yougurt och 1 dl müsli och (bara för att göra mamma glad) så åt jag en halv semla som hon gjort.
Vet inte om jag kommer äta så mycket mera senare, är inte värst hungrig. :)
Träningen idag;
Uppvärmning; Stog på crosstrainen i ca 1 min, körde i snabb fart så jag skulle bli varm fort.
Situps och allt annat; Jag lovade på FB att jag skulle göra 80 situps varje dag fram till sommarlovet, jag gjorde 40 i en situpsmaskin, resten gjorde jag på golvet på en matta. Sedan gick jag och tränade yttersidan på låren och innersidan. Jag kör 10 * 3 på allt.
Jag gick tillbaka till mattan och försökte träna musklerna under naveln, fick hjälp av min kära vän D men jag blev dum och envis så jag struntade i det efter ett tag, är otroligt omusklad! :(
Jag gjorde biceps också, 10 * 3 . Sedan räckte inte tiden till så då gick jag och D och köpte hotdog.
Dagens vikt; Ca 86 kg. -0 kg från start, +1 kg från igår
Bmi; 29,1
Skyller på semlan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback