Dag 5

Hej!
*Frukost - 1 glas hemmagjord saft, 2 knäckemackor med smör och skinka, 1 dl yougurt och 1 dl müsli
*Lunch - Kycklinggryta, 1 glas mjölk och 1 knäckemacka med smör
*Mat efter gymmet - Åt tillsammans med D, vi delade på en kebebsallad och jag drack 1 glas vatten
*Mat hemma - Åt 1 hemmagjord pizzabit, inte stor alls, och 1 glas hemmagjord saft.
*Kvällsmat - 1 knäcke med smör och salami, 1 dl yougurt och en halv advokado
Träningen;
Jag drack mycket vatten innan så jag inte skulle få migrän.,
Sen gick jag på bandet i 2 min och joggade lätt i 1 min, sedan gick jag och tränade biceps och sedan rygglyft. De blev inget mer efter det,.
Jag ska till gymmet på badhuset i morgon med C och M, då ska jag göra situps och springa hoppas jag på! 
Måste börja stå på crosstrainen igen, fast det är så tråkigt! ;(
Dagens vikt; Jag pendlar hela tiden!! Ca 86 kg +0kg från start och från igår.
Bmi; 29,1
LÄGGER UPP BILDER NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback