Dag 7

En vecka har gått. Det har ju funkat helt okej :)
Maten;
*Frukost - 1 knäcke med ost, skinka, 1 glas vatten och 1 dl yougurt.
*Mat före shopping på IKEA - 1 korv utan bröd, syster fick ta brödet
*Lunch på IKEA - Jag rekommenderar Caesarsalladen där ifrån, sallad, sås och kyckling, MUMS! Och till detta, några glas vatten, jag gjorde helt fel också, jag åt en chokladmousse, men jag tog den minsta, såklart!
*Mat efter all shopping - Hotdog (åt till och med brödet, börjat känna att jag saknar lite kolhydrater, hur osv, berättar jag längre ner.) Och 2 dl fanta.
*Riktigt sen kvällsmat - Tacos, får äta ca 2 mjuka bröd och någon näve natchos, massa grönsaker!
Träningen;
Jani.. Hade inte tid att rida men jag har gjort mina 80 situps i alla fall! Plus, shopping är träning, anser jag..
Angående att jag behövde äta kolhydrater idag var för att jag går och är hungrig ibland om dagarna, det beror nog på kolhydraterna och så känner jag redan nu att det blev bättre.
Dagens vikt; Jag blev så lycklig när jag ställde mej på vågen, 85 kg, -1 kg från start.
Bmi; 28,7
Hur mår jag efter en vecka med det här då?
Jo, det är helt okej,k jag hade nog inte klarat av en diet som går ut på att inte äta fett, då hade jag missat mycket mat, iaf mer mat än vad jag blivit av med via den här dieten.
När ska jag gå ut med den här bloggen?
Ja, det är frågan, om en vecka kanske,. Än så länge så vet bara min kompis D det, han tycker den är okej, hoppas jag..
Jag ska rida i morgon hoppas jag på!
Om jag orkar, så blir det två hästar. Hoppashoppas.. 
Och sen till kvällen så ska jag spela bingolotto med farmor, de blir kul det!
Ha det bra, för det ska jag ha!
Mätning i morgon eller något, hoppas det bleve mindre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback