Dag 8

Hej!
dagens mat;
*Frukost - 3 knäcke med salami och smör, 1 dl yougurt och vatten
*Lunch - kyckling med hemmagjord curry, sallad och 1 sked ris (övestiger inte 10 g kolhy)
*Bingolottomums - Popcorn - ajajaj!
*Kvällsmat - Smörgåstårta och ca 1 dl cola, var tvungen, mitt blodsocker mår inte bra!
Träning;
Jag red idag, hästen snubbla så jag och hon höll på att rammla ihop framlänges, men hon hamna bara på knä, hon fick inga skador! Tur!
lovade ju att skriva mina mått också,
För en vecka sen;
Nedre delen av magen - 121 cm
Vid naveln - 109 cm
Mellan naveln och brösten (på det tjockaste stället) - 106 cm
Höger lår - 67 cm
Vänster lår - 67 cm


Idag;
Nedre delen av magen - 119 cm
Vid naveln - 108 cm
Mellan naveln och brösten - 103 cm
Höger lår - 67 cm
Vänster lår - 67 cm

Allt som allt, -6cm :)

Jag är rätt nöjd, det har ju bara gått en vecka så ^^

Dagens vikt; detta jäkla pendlande.. ca 87 kg, igen.
Bmi; 29,4


jaja, men en dag i morgon iallafall! Gymmet då ju :)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback