Dag 9

hej!
Maten;
*Frukost - 2 knäcke med salami och smör, saft och 1 dl yougurt.
*Lunch - Vatten, grönsakssås, grönsaker och schnitzel
*kvällsmat - Tryckeriets pizza, vatten. - ajaj, de blev som de blev, men seriöst, jag beövde det, jag klarar inte röra mej annars, det är liiite jobbigt med den här dieten pga det.
*Sen kvällsmat - Jag kommer äta 2 knäckemackor, en special sort, som hade minst kolhydrater, med philadelfiaost på. Sen så kommer jag äta en fil, som det är ytterst lite kolhyd i den.
Köpte en choklad idag också. 80 % kakao, 19 kolhyd i en hel förpackning. Men jag kommer inte äta hela på en gång, självklart! Men jag kommer nog ha med den till skolan i morgon, ifall jag får sockerbrist eller nåt, då blir jag aggressiv xD
Tog och smaka på den och åt lite jordnötter (som jag mätt upp hur mycke jag får äta av, men åt mindre än det :)
Träningen;
Ah, jag glömde ju såklart gymkortet hemma, så jag red fjordingen när jag kom hem istället, och jag ska göra mina 80 situps om en stund.
Dagens vikt; 86 kg
Bmi; 29,1



hejdå :)
TAGGA GYMMET I MORGON :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback