Dag 55 del 2

Jag red inte och joggade inte


Maten;
Frukost - Yogurt med cheerios i, 1 knäcke med 1 salami
Lunch - Nötbiff, potatis, brunsås, grönsaker, lite saft och till efterrätt, nyponsoppa och mandelbiskvier!
Kvällsmat - 1 ägg, fullkornsmakaroner, bacon med ketchup på och grönsaker, vatten




Träning;
Städa och hoppa studsmatta var de ända "träningarna" jag gjorde, jag hade ingen ork liksom. Men i morgon ska jag till gymmet, har inte varit där på en vecka typ.




Min planerade dag i morgon;
Frukost - 1 lingongrova med 1 salami på, yogurt med cheerios
Lunch - raggmunk och grönsaker (skolans mat.,.,)
Kvällsmat - Ungefär som frukosten
Jag kommer få i mej minst 600 kcal




Morgondagens träning;
Jag ska gå till gymmet och stå på crosstrainern i ca 1,5 h, (jogga osv gör jag hemma, mycke roligare) cykla hem och till bussen, och sen rida 1 häst
Detta blir ca 1300 kcal.



det låter bra tycker jag :)




Dagens vikt; 82 kg
BMI; 27.7

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

SV: Jaadu, det är svårt att säga! Det var ju samma sak för mig.. jag tappade mycket samtidigt och jag tror att det blir så när man har mycket övervikt för sen stannar det ju av!



Kram

2011-05-01 @ 13:21:38
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback