Dag 57

Gårdagens mat;
Frukost - Yoggi kungsbär med cheerios, 1 lingongrova special med bregott och 2 st salami på.
Lunch - 4 st rösti, lite champinjoner och typ 1 minimajs (som var förstörd pga skolan...), 1 wasa frukost knäcke med bregott på.
Mellanmål (som blev kvällsmat) - Samma som frukost
Gårdagens träning;
Cykla som vanligt till och från bussen, efter skolan så gick jag till gymmet och stog på crosstrainer i 2 h (ni som gjort det vet hur jobbigt det kan bli)
Gårdagens vikt och BMI; 82.5 kg BMI 27.9
Dagens mat;
Frukost - Yoggi kungsbär med cheerios, 1 lingongrova special med bregott och 2 st salami på
Lunch - Fläskpannkaka, mjölk och blåbärssylt
Kvällsmat - Fruktsallad (som de visade sej att man kunde äta hur mycket av utan att oroa sej för att kcal skulle stiga upp i skyn)
Dagens träning;
Hade migrän på morgonen och jag rörde inte på mej, jag bara städade, mockade åt mina 3 hästar och gick ut en liten stund och fixade deras vatten i hagen och där stog jag en liten stund.
Dagens vikt; 81.3
BMI; 27.5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback