Dag 58

Maten;
frukost - yoggi kungsbär yogurt, cheerios, lingongrova special med smör och 1 salami på
Lunch - Älskade skolmat....... Lapskojs, keso och lite grönsaker blev det för mej!
Mellanmål - 1 Rost'n toast med smör och skinka
Kvällsmat - Så blir det hemmagjord pizza med diverse saker på :D:D:D:D:D:D:D:D
Träning;
Cykla som vanligt till och från bussen, hade cirkelträning på idrotten i skolan och efter det så gick jag till gymmet och nu ska jag till stallet och mocka (mockning räknas som snöskottning = träning)
Hohojaja, nu har jag i alla fall kommit på hur mycket jag måste ligga på i kcal för att INTE gå upp i vikt utan att jag rör på mej. Det är ca 1500 kcal, jag ska nog dra ner på kolhydraterna de dagarna som jag VET att jag inte ska röra på mej, får inte så mycke energi då, och det ska va bra..? :)
Jag ska inte rida förens på söndag för att hästarna fortfarande (!!!!!) har sina broddar på skorna och de har jag slitit ner snett så jag vill inte att de ska få problem med benen så jag väntar tills hovslagaren som kommer på fredag.
Jag ska också börja att träna mage och rygg, för idag så kände jag när jag skulle göra plankan att det inte gick att stå där lika länge som jag kunnat så varannan dag mage och varannan rygg tror jag att jag kör på.
12*3 kör jag på!



Vikt; 81.3 kg
BMI; 27.5
Tack för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback