Dag 73

Hej!
Maten;
Frukost - som vanligt, cheerios, yoggi, kavring och salami
Lunch - Kycklingsallad, grovt bröd med smör
Mellanmål maten efter gymmet (namn?) - Kyckling, potatis och currysås
Kvällsmat - Pinnglass och fruktsallad (äpple och banan, dåligt med frukt)
Träning;
Cyklade från bussen, innan hade jag varit på gymmet och stått på en crosstrainer i 2 h
Vikt; 80,6
BMI; 27,2
Tankar;
Stog och tänkte när jag var på crosstrainern,
1. Jag är otålig, förut när jag tränade som mest innan detta så ändrades kroppen bara och inte vikten, nu är de vikten som valsar iväg och inte kroppen så mycket, muskler som försvinner...? njaa..
2. Jag får inte bli för självgod nu för att jag går ner i vikt, kommer bli rasande om jag går upp eller liknande.
3. Det finns tv på gymmet framför crosstrainern, där var det super skinny vs super fat, hon som var tjock där hade blåmärken över kroppen pga. Att blodkärl hade brustit. Och ALLTID så finns det sådana som inte tycker att det är någon ide att ens försöka att gå ner i vikt. Jag fattar inte varför.. det krävs så jäkla lite av dom för att gå ner..
4. Jag räknade ut att jag äter som en som väger 55 kg.. Är utan ord! xD



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
Trackback